Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Kategorie

Kontakt

  • Sklep.Lutlo.pl
    NIP: 8942003994
  • E-mail:sklep@sklep.lutlo.pl
  • Telefon+48 713171830
    +48 801 066 412
    +48 222706007
  • Fax+48 713171830 ext. 26
  • Godziny działania sklepuw dni robocze 10.00 - 15.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
» Gwarancje na produkty

Gwarancje na produkty

Gwarancja na produkty

 

Gwarancja producenta

W większości produkty sprzedawane przez Czujkialarmowe.pl posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Czujkialarmowe.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. W przypadku produktów zagranicznych dołączone jest tłumaczenie gwarancji. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez producenta. Sprawy reklamacji gwarancyjnej dla firmy Sprue Safety Products Ltd. będącej gwarantem dla swoich produktów przyjmowane są na terenie Polski przez firmę Lutlo Safety Products Holding. Jednak do konsumenta pozostaje wybór czy skorzysta z ewentualnej reklamacji gwarancyjnej bezpośrednio u gwaranta czy za pośrednictwem innej firmy. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki nie stanowi to problemu, w przypadku potrzeby z skorzystania z gwarancji producenta będzie potrzebny dowód zakupu.

 

Reklamacje Gwarancyjne za pośrednictwem Czujkialarmowe.pl

W przypadku gdy Klient chce skorzystać z gwarancji poprzez sklep internetowy Czujkialarmowe.pl produkt należy odesłać na własny koszt na adres naszego magazynu po wcześniejszym zgłoszeniu mailowym wysłanym na adres email sklepu widniejący na stornie głównej Czujkialarmowe.pl wraz z wypełnionym „Formularzem Reklamacyjnym”, który można ściągnąć poniżej w formie dokumentu PDF. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Czujkialarmowe.pl.

 

Więcej na temat Warunków Gwarancji za pośrednictwem Czujkialarmowe.pl

Czujkialarmowe.pl jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na na email sklepu Czujkialarmowe.pl na podstawie „Formularza Reklamacyjnego”, znajdującego się poniżej do ściągnięcia w formie dokumentu PDF. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn serwisowy mieszczący się pod adresem poniżej. Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez sklep Czujkialarmowe.pl wynosi 20 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru. Produkty, mające gwarancję innej firmy niż Lutlo Safety Products Holding są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 30 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W sytuacji gdy przesyłka reklamacyjna ma zostać odesłana na inny adres niż ten, który widnieje w zamówieniu z którego pochodzi reklamowany produkt, należy to wyraźnie zaznaczyć w momencie zgłoszenia reklamacji w „Formularzu Reklamacyjnym”. Jeżeli takiej informacji nie otrzymamy, przesyłka zwrotna zostanie wysłana na stary adres.

 

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,

  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem, instrukcją obsługi i parametrami technicznymi,

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany. Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, sklep Czujkialarmowe.pl nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

Dane wysyłkowe do Reklamacji

Przesyłkę nadaj na adres:

LUTLO SAFETY PRODUCTS HOLDING,

Magazyn Wysyłkowy

ul. Kościuszki 60

55-330 Lutynia

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY (pdf)


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl